dag 6 (15 jan) laatste dag Chiang Mai

15 januari 2013 - Chiang Mai, Thailand

als je eenmaal een beetje gewend bent aan de verkeersdrukte op sommige punten, en de plekjes weet waar je die kunt ontlopen dan begint deze stad zeker op je te groeien. Vandaag een heerlijk relaxed dagje gehad.... Na een goede nacht slaoen, eerst een paar tempels bezocht....met natuurlijk een onderbreking voor een goed kopje koffie bij Starbucks. Na het bezoek aan 6 tempels een goeie brunch bij de markt, waar we gisteren met de kkoschool boodschappen hadden gedaan.... Heerlijke soep met noodles, daarna op dezefde markt een heerlijke fruit shake.... Na een blokje om te hebben gelopen zijn we naar een massage salon gegaan en hebben we beide een heerlijke rug, schouder en hoofd massage gehad (duurde iets meer dan een uur en met zn tweeen moesten we ong. 10 euro afrekenen). Ik was daarna een beetje duf...was echt heerlijk (zelfs hoofd en dan ben ik daar niet zo van normaal gesproken....maar ze hadden plekjes dat je alle energie uit je lijf voelde stromen) Daarna maar eens naar de andere kant van de stad gegaan en daar het rustige stuk opgezocht. Lekker terrasje gepakt, was super gezellig en daar onze "new best friends" Luuk en Glenn ontmoet (dus als we ooit naar Australie gaan en bij Sydney komen hebben we een leuk logeer adres ;)) Volgens mij waen we in de homo en ladyboys buurt terecht gekomen maar was echt super gezellig.

Kort samengevat de laatste dag Chiang Mai was echt een relaxe dag en super leuk.      Morgen met mini-van naar Chiang Rai en benieuwd hoe het daar is, en vooral de omgeving. Vanuit daar gaan we de 23ste met binnenlandse vlucht naar Bangkok om de trein & boot naar Ko Tao te pakken (vlucht is ong. 50-60 euro per persoon, dus ipv 12 uur in de bus voor ong. 40 euro per persoon, in twee uurtjes in Bangkok....beter toch....?!?!?!?!)

1. Papa en mama:
    15 januari 2013
    Lijkt me een goed idee om te gaan vliegen voor die paar Euro meer. Terwijl jullie lekker in de zon zitten, hebben wij een witte wereld: het heeft vannacht gesneeuwd.
    Fijn he, zo'n massage! Lekker opkikkeren.
    Veel plezier alvast in Chang Rai en we zijn benieuwd wat voor avonturen jullie daar gaan beleven.
    Liefs papa en mama
  2. Sas:
    16 januari 2013
    Heel goed plan om te gaan vliegen! Ik ga nu even lezen hoe jullie het in chiag Rai vinden ;) (ik loop achter....beetje druk hier, ziekenboeg hahaha)

Dikke kus xxxxxxx