dag 7 Van Chiang Mai naar Chiang Rai

16 januari 2013 - Chiang Mai, Thailand

vanmorgen zijn we opgehaald door een mini Van om door te reizen van Chiang Mai naar Chiang Rai we waren de laatste die opgepikt werden en mochten voorin zitten, maar goed dat we maar 1 koffer hebben .... 2 hadden nooit gepast !! . peetje in het midden en een rit van 3,5 uur ging echt prima !! een tussenstop om de benen te strekken en een drankje en een tussenstop bij de witte tempel......... jemig de pemig wat moet je hebben om dat te bedenken !!!! zo erg dat het weer mooi is ;-) we zijn er binnen geweest en peet kreeg een doek om haar benen te bedekken. Voor je over de brug loopt zijn er allemaal handen (deze staan voor desire). binnen was de tempel redelijk sober ... afbeeldingen op de muur van doodhoofden en jawel the matrix (door de kunstenaar die de tempel heeft (laten) bouwen...pas in '97...) deze muur staat voor het koninkrijk van rebirth en delusion) ... wel bijzonder. we werden gedropt op het bus station, vandaar met een taxi naar de door ons op de gok uitgekozen gast house... helaas vandaag vol ... een ander hotelletje op de hoek en morgen proberen we het daar nog een keer... denk dat dat wel gaat lukken. we hebben de vlucht naar bankok geboekt, dus we vliegen de 23e om 9.45 lekker op tijd dus de hele dag de tijd om het station te kunnen vinden ;-). de klok staat bij ons aan het eind van de straat.. we hebben ff rondgehobbeld en een late lunch gehad nu een ....... biertje vast heel verassend .... jaja we doen allemaal dingen die we niet mogen van onze moeders !!!!!!!! morgen kijken of we de trips (sowieso trekking en Gouden driehoek) kunnen boeken....

1. Papa en mama:
    16 januari 2013
    Zo Cees was het jouw beurt om wat te schrijven. We kunnen ons je verbazing over de tempel voorstellen. Het grenst tegen het kitscherige aan. Maar je moet het wel gezien hebben, niet? Chang Rai zal wel bevallen, is rustiger.
    Hopelijk morgen in het door jullie gekozen hotel.
    Liefs papa en mama
  2. Sas:
    16 januari 2013
    Hi lieverds,

Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen ;) Die tempel is idd echt uhhhh ..... "overweldigend"!? Nu dus een aantal dagen genieten in chiang rai, ben erg benieuwd hoe jullie het vinden. Hier alles goed, alleen Julia is héél verkouden en een beetje aan het rommelen en Paul is vandaag zelfs ziek thuis gebleven :(
    Zelf ook een beetje grieperig, maar gelukkig nog steeds op de been! Zo lekker op tijd naar bed en dan morgen weer een nieuwe dag :)

Dikke kussss xxx