Dag 11

20 januari 2013 - Chiang Rai, Thailand

Dit zou de dag moeten zijn van de twee daagse trekking... Dit was een van de dingen waar ik me HEEL erg op verheugd had.... De immodium van eerder had zijn werk (gelukkig) gedaan, maar na een nacht en ochtend alles overgeven wat ik in me had (en dan hebben we nog wel expres bij een tentje gegeten ipv op de markt, denk dat het markt eten in Chiang Mai het de vorige keer was....maar toen was het alleen een kwestie van immodium) hebben we helaas de tocht moeten cancelen. Moet nog niet aan eten denken, maar hoop dat als ik vandaag wat eet dit gewoon binnen blijft zodat we morgen misschien (dan maar) een dag-trekking kunnen doen.... Of misschien morgen het zwarte huis en dan de laatste dag een trekking.... Dit is al balen, maar als we helemaal niet de bergen/jungle in kunnen is het wel helemaal heel erg PIEP !!!!

Er zal vandaag dus waarschijnlijk verder ook niet echt meer verhaal komen..... Maar wie weet morgen weer. Heb Cees nog gezegd dat hij maar wel ging, maar dat wou hij natuurlijk niet (wel heel lief, maar ook voor hem klote....door mij).

Liefs

1. Cees dekker:
    20 januari 2013
    voor peet is het echt vervelender dan voor mij, en wat die tocht betreft .. dat komt wel goed hoor !!! of morgen met een overnachting, en anders overmorgen een dag trip
  2. Papa en mama:
    20 januari 2013
    Jammer dat je je niet lekker voelt. Wellicht komt er nog een moment.
    Beterschap.
    Liefs papa en mama
  3. Papa en mama:
    20 januari 2013
    Het belangrijkste is nu dat je je weer lekker voelt.
    Eet wanneer het weer gaat maar niet meer uit de kraampjes,het is zonde als je de dingen niet kan doen die jullie zo leuk vinden.
    Van harte beterschap en de groetjes ook aan Cees,gelukkig hebben jullie er niet allebei last van houden zo.
    Een dikke knuffel voor jullie beiden.
    Veel liefs en hopelijk de volgende keer goed nieuws.
    Groetjes, papa en mama
  4. Cees dekker:
    21 januari 2013
    peet is er weer helemaal, na een dag toasts en droge rijst gaat het weer goed, dus we vertrekken zo naar de jungle :-) we hebben er heel veel zin in !!!
    groetjes !!!!
  5. Sas:
    21 januari 2013
    Super!!! Fijn dat je (peet) je weer beter voelt ;) heel veel plezier! Ben erg benieuwd naar jullie belevenissen in de jungle :)

Dikke kus xxxx