dag 14,15,16 Koh Tao en de reis er naar toe .......

25 januari 2013 - Ko Tao, Thailand

lieve allemaal, we zijn even niet berijkbaar geweest via internet want we waren de afgelopen dagen zooooo druk met reizen. de 23e zijn we vroeg opgestaan om op tijd op het vliegveld te zijn voor de vlucht naar Bangkok, onze gids van de dagtrip naar de o.a golden triangle (Tony) kwam ons ophalen, leuk een bekend gezicht te zien. op tijd op het vliegveld, maar de vlucht had al een flinke vertraging (NOKAIR, blijkbaar hadden ze de vroege vlucht gecanceld en alles overgeboekt naar de tweede). geen probleem we hebben toch genoeg tijd in Bangkok voor de nacht trein... in bangkok aangekomen met de taxi naar het treinstation en daar de koffer en de rugzak in de bagage storage afgegeven ,,, ff de stad in ... en wat blijkt we zitten in chinatown !!! (hebben we het toch nog gered;)..) , lekker een lunch.. en via smalle steegjes en straatjes terug richting station. daar lekker lang blijven hangen op een terrasje tot we moesten gaan. met biertjes, zoutjes en sap voor de ochtend de nacht reis in .... uiteindelijk (de nacht was lang) met 2,5 uur vertraging kwamen we in het zuiden aan..... en jawel de ochtend boot naar Koh Tao gemist !! ooooohhh eerst 1uur op station moeten wachten op de bus (uurtje rijden) naar de boot en toen 4,5 uur wachten bij de pier ....op de boot van 13uur (i.p.v. boot van 7uur).... een snelle boot was het wel !! een  catamaran leverde ons af op het eiland binnen 1,5 uur, vervoer naar Montalay stond klaar !!! op naar het beach resort !!! daar aangekomen hebben we echt een heerlijk huisje !! heerlijk bed en een heerlijke douche. de grote verrasing kwam... we hadden elders de duik cursus voor peet gepland... maar hier is een duikschool die daar onderdeel van maakt, en we werden verwacht ...... Peet kon gelijk aan de bak (i.p.v. de volgende dag 16uur) !!! theorie,, video's, en vandaag het zwembad in .... pffffff .... ik vandaag een update duik ..(erg mooi hier onder water!!) . de dag zat dus vol.....:-) Peet zit nu nog video's te kijken , en we gaan zo lekker een hapje eten, daarna nog theorie o.a over de duik tabellen, maar daar kan ik haar bij helpen.... DDDruk dus (wie zegt dat je heerlijk kunt relaxen op Ko Tao heeft geen duikcursus gedaan;)...)  maar echt heeeeeel leuk !!!!!!!! en ook heel belangrijk !! ; we hebben het echt reuze gezellig met elkaar !!!!!!!.P.S morgen zijn we alle twee onder water !! Liefs Peet en Cees